Papež in grozodejstva nad živalmi

Datum objave: 28.08.2009 ob 21:40
Kategorija: miks

 

Ob petem velikem vegetarijanskem pikniku, ki ga Društvo za osvoboditev živali in njihove pravice prireja v Rekreacijskem centru Mostec v Ljubljani (pri živalskem vrtu) v soboto, 29. avgust 2009 od 10. do 19. ure, si malce poglejmo korenine bestialnega odnosa ljudi do živali in celotne narave. Zanimivo, da tudi tu naletimo na duhovniško kasto in njihove cerkve:

 

»… in poškropite oltar z njihovo maščobo!«

 

Cerkvam ni sveto nobeno življenje, razen katoliško in evangeličansko.

 

Kako je Cerkev postala usodna za živali se je zgodilo tako:

 

Duhovniška kasta je že pred par tisoč leti podtaknila preroku Mojzesu, da je ukazal žrtvovanje živali. Stari testament Biblije, ki v Cerkvi še danes velja kot obvezujoča Božja beseda, je poln grozotnih ritualov ubijanja živali, pri čemer kri volov, jagnjet, bikov in golobov brizga kar tako – in Bog naj bi bil te živalske pokole zapovedal.

 

Cerkveni učitelj in sveti Tomaž Akvinski (1225 – 1274) je nekaj tisoč let pozneje živalim odrekel dušo. Potem je Descartes (1596-1650), filozof in jezuitski učenec sprejel to mnenje ter živali določil za »stvari«. Vse je postalo del katoliškega katekizma in tragedija ubijanja živali v bilijardah, mučenja živali, masovna živinoreja ter žrtje mesa je šlo svojo pot.

 

Največji cerkveni prazniki so sočasno največji prazniki klanja.

 

Zato prijatelji živali: Izstopite! Distancirati se od korenine zla in zaradi izstopa prihranjen denar smiselno vložiti je bolj učinkovito kot zbiranje tisočev podpisov.

 

Samo ena žival se v cerkvi nima česa bati: miš – in tudi samo takrat, če poje hostijo: Menihi v Lodève v Gascogne/Francija so miš, ki je pojedla posvečeno hostijo, proglasili za sveto…

 

»Cerkve so v bistvu sopovzročile pokol živali, to koncentracijsko taborišče, ki traja skozi stoletja.« (Prof. dr. teol. Hubertus Mynarek, bivši katoliški duhovnik, cerkveni kritik in avtor)

 

»Krščanska (beri: katoliško luteranska, op. komentatorja) morala je svoje predpise v celoti omejila na ljudi, ves živalski svet je pustila brezpraven. Samo poglejmo, kako krščanska drhal ravna z živalmi, popolnoma nesmiselno in smejé jih pobija ali pohabi, muči. Ostarele konje do kraja izkorišča, da bi iztisnila zadnji mozeg iz njihovih starih kosti, dokler ne podležejo pod njihovimi udarci. Resnično bi lahko rekli: Ljudje so zemeljski hudiči in živali njihove trpeče duše.« (Arthur Schopenhauer, nemški filozof)

 

»Kaj neki pričakujemo od religije, če izključimo sočutje do živali?« (Richard Wagner, komponist)

 

»Krščanska vest se ne more zadovoljiti z neizvajanjem pete zapovedi do klavnih živali. Kdor si je enkrat ogledal klavnico, je običajno šokiran in navdan z odporom. Skoraj vsak je mnenja, da je brutalno klanje živali, ki so jih najprej zredili in spitali, da bi jih končno požrli, sramotno za sedanje človeštvo in posebej za krščanstvo.« (Günther Weitzel, nemški kemik)

 

»Kose goveje in ovnove maščobe in sicer tolsti rep, péčico, ledvice in jetrno maščobo je položil na prsa in jih pustil na oltarju zgoreti v dimu. Prsi in desno stegno je Aron vihtel pred Gospodom sem in tja in daroval tako, kot je zapovedal Mojzes.« (Leviticus, 9, 19-21)

 

Vir: Brošura Gott ja! Kirche nein! (Bog da! Cerkev ne!) Izdajatelj: Kultur im Leben und Denken e.V., Max-Braun-Str. 4, 97828 Marktheidenfeld, Nemčija

 

 

Nekaj vsaj po mojem mišljenju zelo aktualnih vprašanj glede problematike osvoboditve živali nekomu, ki se ima za “kot boga”, za “svetega”, za “usmerjevalca zemeljske oble”, za “kralja nad kralji”, za “nezmotljivega”, ipd.:

1.

Ljubitelji živali (npr. mednarodna organizacija PETA) vzneseno poročajo o tem, da tudi vi, g. Ratzinger, kot prej g. Woytila, spoštujete živali in jih priznavate kot del Božjega stvarstva. Kdaj boste svojo leporečno teorijo spremenili v živalim prijazno prakso in uporabili svoj absolutistični vpliv in pristojnosti kot papež ter sprožili teološki postopek za vrnitev duše živalim? To bi bila osnova za enako obravnavo tako ljudi kot živali in postopno odpravo grozovitosti nad živalmi.

 

 

2.

Glede na preteklo in sedanjo teorijo in prakso Rimskokatoliške cerkve (RKC) – inkvizicija, križarske vojne, odobravanje poskusov na živalih ipd. – je upravičena domneva, da je RKC z Vatikanom na čelu nosilka kulture smrti. Res je, da danes katoliški kler živali ne mori več direktno, s svojimi rokami v cerkvah, kot je to počela tempeljska duhovščina v stari zavezi, ali pa še danes muslimani. Toda zakaj potem tečejo reke krvi na najbrutalnejši način umorjenih živali za človeško »prehrano« ravno za največja katoliška praznika Božič in Veliko noč in to v imenu kneza miru Jezusa Kristusa, ki je prišel na ta planet tudi za živali in naravo – ne samo za ljudi? Božič in Velika noč naj bi bila praznika v spomin in opomin na Božjo milost, za živali pa sta vsekakor praznika krutosti in groze! Boste vi, g. Ratzinger, kot javno opredeljen ljubitelj živali in aktualni papež naredili kaj, da se ta božično – velikonočna praksa neha? Dober začetek sprememb za živali bi že bil, če bi napisali okrožnico, kjer bi ukazali, naj vaš kler neha blagoslavljati šunko in ostalo meso. In bi obenem prepovedali Hubertusove maše in blagoslavljanja trupel brezobzirno pokončanih divjih živalih. Tako bi vaše besede o spoštovanju živali kot Božjih stvaritev »meso postale«.

 

 

3.

Kot teolog, bivši vodja kongregacije za nauk vere (veliki inkvizitor) in sedanji papež Benedikt XVI. najverjetneje veste, da je RKC l. 314 na koncilu v mali Aziji prepovedala in preklela vegetarijance. Nadaljnih tisoč in več let so vegetarijancem, če se niso spreobrnili k mesojedstvu, kleriki in njihovi pomagači vlivali tekoči svinec v usta ipd. Ker odločitve iz preteklosti, katere se ne prekličejo, veljajo še dandanes, vegetarijance in ostalo demokratično javnost zanima, kdaj se boste vegetarijancem za storjene katoliške zločine nad njimi opravičili in obenem preklicali njihovo izobčenje (anatemo)?

 

 

4.

Jezus Kristus je bil preprost in skromen človek iz ljudstva, ki se je preživljal z delom svojih rok kot tesar. Živete Božje resnice pa je brezplačno učil v svojem prostem času. Jezus Kristus je bil in je knez miru, ki je prišel tako za ljudi kot za živali in vso naravo. Vas, papeža Benedikta XVI. – kot tudi prejšnje papeže, profesionalne pismouke – velik del svetovne javnosti doživlja kot absolutističnega vladarja svetovnega katoliškega imperija, ki se v imenu Kristusa v bistvu bori proti Njemu. Le zakaj ste vi in pripadniki vaše verske skupnosti prepričani, da se katoliški nauk ujema s Kristusovim? Se inkvizicija – katere predstojnik ste dolga desetletja bili – in npr. križarske vojne v preteklosti in dandanašnji ujemajo z 10 Božjimi zapovedmi (npr. z: «Ne ubijaj!«)? Ali pa katoliško odobravanje »uporabe« živali za prehrano in vivisekcijo?

Borislav Kosi, Križevci pri Ljutomeru

 

 

 

 

 

 

  • Share/Bookmark
 

Objavljeno v Petek, 28. Avgust 2009 ob 21:40 in zapisano pod miks. Komentarjem lahko sledite preko RSS 2.0 vira. Lahko napišete komentar, ali jim sledite preko trackback s svoje strani.

2 komentarjev na “Papež in grozodejstva nad živalmi”

#1

Spoštovani!

Prav je, da se zavzemate za pravice živali. Še posebej je prav, da skrbite za njihovo varovanje pred nasiljem in nespoštovanjem. Živali so del Božjega stvarstva in jih spoštuje tudi katoliška cerkev. Pravi verniki imamo sočutje do živali in jih imamo radi. Saj so naši sopotniki, pomočniki, družabniki, bogatijo našo biodiverziteto, nam lepšajo življenje. Človek jih uporablja tudi za namene, ki jih želite izkoreniniti, torej tudi za hrano. Tudi tukaj ni nobenih zadržkov na strani Cerkve, niti nas verujočih. Marija npr. v Medžugorju priporoča dvakrat tedensko post samo s kruhom in vodo, da bi bili bliže tistim, ki nimajo kaj jesti in hkrati bolj odprti za Božja sporočila. Ta pa so vseh vrst, skupno jim je to, da so vedno le v službi ljubezni do bližnjega. Ta sporočila niso nikoli nestrpna. Na dolgi rok je to EDINI možni način, kako doseči kaj dobrega. Tudi zmanjšanje porabe živali za namene prehrane, s tem pa tudi manjšo obremenitev okolja z izpusti ogljikovega dioksida, bo možno doseči le z veliko ljubezni in potrpežljivosti. Delajmo skupaj na tem projektu, druži naj nas Božja ljubezen, potem zagotovo ne bomo zašli. Vse dobro vam želim. Marta Ciraj

#2

Tudi zdajšnji papež je preveč reven v duši,da bi kaj naredil v tej smeri za živali,kot bi nekateri želeli.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !