Pred meseci je avtor M.A. Ficko v reviji Družina cinično, ampak dejansko pravilno opisal katoliško Cerkev takšno, kot naj bi bila v resnici. Navaja namreč, da je mogočna, nekoliko mračna srednjeveška ustanova…, ki duši sodobnega človeka, verjetno podzavestno tudi njega, saj je on avtor tega pomenljivega stavka. Tu bi se predvsem dotaknila tistega dela članka, v katerem nagovarja mlajšo žensko. Tudi tu vse pohvale avtorju, saj je kar sam odgovoril, da je cerkev okrutna in tudi pokvarjena, namreč pri nobenem od teh trditev prisotni v oddaji Preverjeno niso govorili o tem, pač pa samo o dejstvih, zaradi katerih so izstopili iz cerkve. Avtor navaja kako pohvalno je od rejniške družine, da je poskrbela za versko vzgojo rejenke. Pri tem ga ne zanimajo dejstva, kaj je rejenka kot žrtev pedofilske cerkvene duhovščine doživljala in kakšne so bile posledice proti njeni volji storjenega dejanja duhovnika, niti ga ne zanima ali ni morda to vzrok, zaradi katerega je takrat ta mladoletna deklica, in pozneje kot odrasla ženska, bila nezaupljiva in sovražna do nasprotnega spola? Avtor ta dejstva spreminja v modno muho enodnevnico, kot jo sam imenuje »TRENUTNO MODNI PEDOFILSKI DUHOVNIK«. Če tako imenovani katoliški laik danas bere takšne trditve, bo mogoče nasedel propagandi, toda nekdo, ki se na tem področju strokovno ukvarja glede zlorabljenih otrok, po vsej verjetnosti kaj takega ne bi trdil. Tisti, ki pa je to doživljal sam osebno, pa trdi takole: Po mojem človek, ki razmišlja tako, nima popolnoma nobene vesti in se postavlja na stran pedofila, kajti če ga dejstva, da neka »posvečena« oseba, ki naj bi bila zgled morale in etike, zlorabi zaupanje otroka, ne pripravi do razmišljanja, ali ni to morda človek, ki rabi pomoč in predstavlja nevarnost do otrok in ga je potrebno po zakonu tudi sankcionirati. Teh nemoralnih dejanj »posvečene« osebe avtor ne navaja, da je to absurdno in sprevrženo. Trdi pač v tem istem članku, da je absurdno in sprevrženo zahtevati od staršev, naj bi imeli privoljenje otroka za njegov krst, enako kot to zahteva Ustava Republike Slovenije in Biblija. Tu se mi postavlja vprašanje ali smo ljudje resnično tako shizofreni, da ne ločimo več, kaj je po zakonu, kaj proti zakonu ali kaj je dobro in kaj ni dobro. Nadalje avtor pripelje bralca do tega, da bi bilo dobro imeti oddajo o pravicah splavljenih otrok, pa o človeških zarodkih, ki v procesu umetne oploditve ostajajo, ker so nadštevilni, na voljo za medicinske poizkuse…. Tudi tu se mi zastavlja vprašanje etike in morale vseh »posvečenih« oseb, ki so imeli ali imajo razmerja s svojimi kuharicami in vernicami, možna posledica tega odnosa pa naj bi bil abortus, o kateri avtor članka ne piše. Ali ne gre tudi v tem primeru za shizofrenijo katoliške morale? In proti koncu članka ponovno pohvala avtorju članka saj zopet navaja resnico, da je cerkev pogoltna in nemoralna, seveda da ne bo pomote, to pripisuje nekomu drugemu, samo da se opere madež cerkve. Avtor pozablja na nekaj zelo pomembnega in sicer, da v današnjem času ljudje niso več naivne ovce, da ljudje znajo in smejo uporabljati svojo glavo, in da se sami svobodno odločajo kaj bodo s svojim življenjem, da jih cerkev ne more več s strahom prisiljevati v poslušnost in pokornost, ter da se ne da več z njimi manipulirati. V imenu vseh zlorabljenih otrok, lahko trdim, da raziskave kažejo, da je oseba, katera seksualno zlorabi otroke, brutalno psihično prizadeti kriminalec in da največkrat izbere žrtev ravno med tistimi otroci, ki imajo neurejene družinske razmere. Kajti zelo malo verjetnosti je, da bo povzročitelj odkrit, saj ti otroci največkrat ne upajo o tem govoriti oziroma nimajo komu, ravno zaradi neurejenih razmer. Moj predlog bi bil, da se takšni kriminalci zdravijo v zaprtih bolnišnicah. Katoliški Cerkvi predlagam, da svoje duhovnike pedofile prijavi za to ustreznim državnim ustanovam, ne pa da jih premeščajo iz ene župnije v drugo, kar je protizakonito. Dokazano je tudi, da so travme, ki jih otrok doživlja ob tem, ko je zlorabljen, tako hude, da ima posledice skozi celo življenje. Toda, naj bo moj primer spodbuda vsem, ki so to doživeli ali doživljajo, da je tudi to možno premagati, potrebno se je le soočiti z vsemi strahovi in o tem spregovoriti v javnosti ter premagati sram, ki največkrat spremlja takega otroka. Prepričanje, da je on kriv za to, da ga je duhovnik brutalno posilil, kakor to katoliška duhovščina želi javnosti sugerirati, je skrajno nehumano. Zato se sprašujem, kako dolgo bo še možno, da se v naši družbi pojavljajo takšni članki, ki podpirajo kriminalce, ki želijo preprečiti otroku, da pove čigava žrtev je postal. Avtor pravi, da naj bi bila cerkev večnostna, nadčasovna razsežnost, ki vedno znova vznemirja vse iskalce Božjih dimenzij. Zato, da človek najde te dimenzije z Bogom, ne potrebuje nobene cerkve, niti ustanove, on sam je nosilec vseh teh dimenzij. Kako blizu pa je Bogu, kaže njegovo življenje, njegova etika in morala, njegov odnos do človeka, živali in narave. Dokler človek sočloveku povzroča bolečino in trpljenje, je še zelo oddaljen od Boga. Po mojem močnem prepričanju se je cerkev popolnoma oddaljila od nauka Jezusa iz Nazareta. Besedo Bog in Kristus pa samo zlorablja v svoje namene. Zakaj duhovniki niso kazensko odgovorni za spolne zlorabe otrok? Iz izjave, katero je podal dr. Anton Stres pred meseci za radio Ljubljana je jasno razvidno, da primeri glede spolne zlorabe otrok v cerkvi obstajajo, to pomeni da Slovenija ne zaostaja za drugimi državami spolnih zlorab. Tu pa se postavi vprašanje, kaj se je zgodilo z znanimi žrtvami o katerih dr. Stres govori, KAJ SE JE ZGODILO Z SLUŽBOJOČIMI ŽUPNIKI, ki so žrtvam povzročili spolno zlorabo in zakaj potem teh podatkov ni bilo nikoli v javnosti, saj do sedaj meni poznano vsako storjeno spolno zlorabo, ki jo nekdo povzroči nad otrokom javno obravnavamo v medijih, nisem pa še zasledila, da bi javno kjer koli prebrala o spolni zlorabi otrok v cerkvi. Iz izjave je tudi slišati, da se o teh spolnih zlorabah ne daje prijave na policijo, saj dr. Stres meni da se ne čuti dolžnega, da bi to storil, celo ljudem oz. staršem , ki bi sumili, da nek župnik spolno zlorablja njegovega otroka svetuje naj pokliče v tem primeru najprej škofa in šele nato (mogoče) policijo. Postavlja se mi vprašanje ZAKAJ (ŠKOFA)? mogoče zato, da se to uredi med žrtvijo njenimi starši in škofom in da naj to ne bi prišlo v javnost in zato teh žrtev cerkve ni ker jih nihče ne prijavi (razen v primerih kjer prevlada zdrav razum, da je v vsakem primeru bolje obvestiti policijo kot (ŠKOFA) in imajo na škofovski konferenci zato samo pet primerov, katere lahko preštejejo na prste ene roke, po izjavi dr. Stresa. Nadalje pove, da znotraj cerkve ni nikakršnih pravilnikov, ki bi znotraj cerkve preprečevali zlorabo otrok, to pa pomeni, da tudi ni nikakršnih omejitev kaj duhovniki lahko delajo in povzročajo otrokom (pomembno je le , da to ne pride v javnost). Pove tudi, da duhovnika ki spolno zlorabi otroka največkrat umaknejo iz takega delovnega mesta na drugo delovno mesto, kjer naj nebi bil več v stiku z otroki ali ljudmi, katerim bi še lahko povzročal spolno zlorabo. Iz te izjave je jasno razvidno, da za posvečene osebe ne velja zakon pravice pač pa samo za navadne smrtnike. ALI TO POMENI »ČE SI POSVEČEN« lahko spolno zlorabljaš, največ kar te lahko doleti je »PREMESTITEV NA DRUGO DELOVNO MESTO«. Sprašujem se ali ni to morda absurd za neko demokratično državo kot je Slovenija. Postavila bi tudi vprašanje kaj se je dogajalo v vseh tistih župnijah po Sloveniji ko so se delale premestitve župnikov iz ene župnije v drugo, kolikor je meni poznano je bilo v ozadju vedno nekaj v povezavi z spolnostjo. O vsem tem prosim javnost za mnenje! Janja Škrjanc Predsednica Društva za zaščito ustave in žrtev cerkve

  • Share/Bookmark
 

Objavljeno v Sobota, 10. Februar 2007 ob 12:00 in zapisano pod miks. Komentarjem lahko sledite preko RSS 2.0 vira. Lahko napišete komentar, ali jim sledite preko trackback s svoje strani.

2 komentarjev na “Krst brez privolitve otrok je po slovenski ustavi in bibliji protizakonit”

#1

Dajte ga no srat. A potem boste pa dojenčka sprašvali če se hoče krstit al’ ne. Ja kako bo pa povedal? A?

#2

Čas je bil da tudi to zvem,si kar mislim da mi bo prišlo prav.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !